Bullkalas

Jag har blivit en kärring. Ett epitet som smög sig på, men antagligen är här för att stanna.
Det är liksom omöjligt att förneka längre. Idag har jag haft lillebror bortlämnad hos farmor. Storasyster är hos sin farmor. Vad gör jag?
En heldag på stan? näää
Jag bakade bullar. Det värsta var att jag njöt mig igenom hela processen av att få baka bullar i "lugn och ro".
Som om inte det skulle vara illa nog, övervägde jag att fotografera bullhögen på bänken och lägga ut i bloggen.
Beslutade mig för att det var lite väl.. (ja ni vet)  till och med, med mina mått mätta.
Nu ska jag i äkta tant-anda, plantera om några blommor. Sen ska jag hämta lillebror och åka till Caroline och födelsdagspojken Andreas och bjuda på mina bullar.


Mina skorpor


Kärlek större än universum




Zippan och lillebror tar sig en tupplur 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå så fina kort! sötaste kidsen ever har du iaf =)

2010-08-17 @ 06:56:02
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0