ful idag?

När man är tvåbarns mor får man offra vissa saker. Att hinna vårda sitt yttre kan ofta vara en av de sakerna.
Det behöver ju nödvändigtvis inte betyda, att omgivningen har överseende med att man ser lite märklig ut ibland.
I morse slängde jag upp håret i en snabb knut för att få undan det ur ansiktet.

Leia:

- OJ mamma, vad ful du är i håret..

Jag, som skippade spegelkollen, fattar inget:

Jaha?

Leia:

Har du klippt dig ääääller nåt?

Jag:

Näääe?

Leia:

Du får nog kolla dig i spegeln mamma...

Orsaken till uppståndelsen, som ger Leia en poäng i hela diskussionen:


Inte värt att gå ut med den frippan, risken är för stor att fåglarna
landar i huvudet på mig och lägger ägg


  


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha jag tyckte att det va gööör fint ju! haha tur att du har en ärlig onge iaf =)

2010-08-18 @ 11:46:15
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0