brum brum

Har inte så mycket att tillkännage, bara några få saker.

1. Det är jävligt skönt att ha körkort.

2. Kostapeln kommer hem idag, han har lyst med sin frånvaro sedan i måndags. Jag har längtat efter honom.

3. Leia har givit Agnes en ny frisyr på ryggen. Jag antar att hon försäkrade Agnes om att alla andra coola hundar har en stor stubbad fläck på kroppen och att det var stentufft innan hon började klippa. Tveksamt till att Agnes skulle ha gått med på att friseras annars.

4. Idag, dagen efter klippningen insåg ovannämnda madamen att Konstapeln snart ska komma hem och upptäcka att Agnes nästan har samma frisyr som han själv.
Leia grinar och ringer till Konstapeln för att bekänna färg samt be om nåd.

6.Sist vi var på Ikea gjorde Konstapeln en livsförändrande upptäckt. Om man håller knappen intryckt i stället för att bara trycka till lite snabbt, på mjukglassmaskinen, så kommer det typ dubbelt så mycket glass. Ville bara dela med mig av det.

7. Jag vill väldigt gärna ha en bil.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0