Helgen i stora drag

Den här helgen var ingen vanlig helg, ty båtklubben hade hyrt Hagudden. Sommarens båtfest var ett faktum. 
Jag och Konstapeln hade ungar och hundar med så vi höll oss nyktra och städade. Det var jättemysigt och helgen innehöll inga värre skandaler. Förutom möjligen mutskandalen som Leia var inblandad i. Den gick till som följande:
Leia och Christian var väldigt tjenis och sprang hand i hand stora delar av kvällen. Tyvärr fick vänskapen en rejäl törn när Leia lät sig köpas av en tredje ondskefull part. Erbjudandet om en engångssumma på tio kronor blev för svår att stå emot och i utbyte mot den rejäla hackan förband hon sig att hädan efter, endast benämna Christian med "Dumma dumma Chrille, har ont i sin pille". 

som sagt, annars inga andra skandaler. 

Jo föresten.. Corell berättade om någon han kände som hade bajsat i sjön när han badade. Det inspirerade mig till att dra en rövare om Konstapeln, vilket jag gjorde. Jag sa till Corell att Konstapeln ofta brukade skita i vattnet och sen ta upp korven och kasta i väg den för att slippa få den på sig när han simmade. Corell blev helt förfärad. I morse när jag sminkade mig slog det mig att jag glömde säga att det var ett skämt. Haha. Om ryktet går i Kil, att Konstapeln brukar kasta runt sin egen avföring när han badar i sjön så kom ihåg att det är osanning.


Fru Steen och Leia

Leia och Elicia

Mammas badfis

Caroline pruttmaskin



Cenita försöker komma ikapp johans bonnbränna



spädgrisen mådde gott i skuggan

Johan älskar att vara med på kort som läggs ut på nätet..


leia o mormor

Leia och "dumma dumma Chrille"

Mina ögonstenar


elias o mormor


Fläskmarängen och Agnes T Svansson som hittat sig en hedersplats


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuud vilken fin bild på Stina o den vackraste pojken i Kil :))

2010-07-05 @ 19:52:15
Postat av: Anonym

Underbart fint kort på Elias & mormorn!!

2010-07-05 @ 20:21:12
Postat av: therese

alltså han är ju så fruktansvärt söt så jag tom jag blir sugen på att skaffa barn...synd bara att mina barn skulle bli skelögda och antagligen råmobbade...så jag avstår nog.

2010-07-05 @ 23:50:49
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: lina

vilken sötnos ni har fått=)är du helt klar med skolan nu lr?

2010-07-11 @ 19:47:44
Postat av: Therese H

tack:-) Njaee, jag har examensarbetet kvar som en böld i röven, men jag ska ta tag i det i höst! Annars är jag klar!

2010-07-12 @ 11:36:41
Postat av: Anonym

okej... bävar för det arbetet med=( inge roligt men måste ju göras=(

2010-07-18 @ 16:23:13
Postat av: Sara J

Grattis till pöjken!

2010-07-24 @ 21:36:33
URL: http://saravision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0