körkortsinnehavare Hultman

Fy fan vad mitt liv rockar just nu! Jag är så sjukt nöjd, av flera anledningar.

Nr 1. JAG HAR FÅTT KÖRKORT! Kan inte i ord beskriva hur skönt det känns. Det är muppigt att vara 27 år och åka på en fattig vespa från 97. Billigt och miljövänligt, men muppigt. No more muppmoppe för mig, så att säga. Nu kör jag bil i stället, som alla andra coola kilsbor.
Faktum är, jag var så glad att jag var kapabel till att släta av gubben från trafikverket när han sa att körningen var godkänd. Jag gjorde inte det. Jag har ju Konstapeln att tänka på. Han skulle nog inte gilla tanken på att jag hånglades med uppkörningsinspektörn. Jag gick ur bilen och bölade av lycka istället.

Nr2.KONSTAPELN SKA TA SEMESTER I ÅR. Semester för första gången på 9 år. Om en vecka börjar den. Gött för honom. Gött för mig. Vad mycket mysiga saker vi kan göra!  

Nr3. Caroline och Andreas har äntligen fått napp på ett hus. Papprena väntar på att undertecknas sen är de en flytt i från att vara Runnevålsbor. Väldigt bra. De kommer att bo några gator ifrån oss.  Ännu bättre.

Nr4. Givetvis är jag ju mest glad för att förlossningen är överstökad och att den gick bra. Men det säger sig väl självt och behöver ju egentligen inte präntas ner på en lista. Men ändå.. om någon nu trodde något annat…

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!! :-D


Kommentarer
Postat av: Zandra

Grattis till körkortet!!!

2010-07-06 @ 07:00:20
URL: http://mittvitalillahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0